Boşanma davaları ne kadar sürer

Bosanma davalari ne kadar sürer

Boşanma davalari anlaşmalı veya çekişmeli oluşmasına göre süre açısından farklılık arzeder. Anlaşmalı boşanma davalarında tarafımızdan hazırlanan protokol bosanacak eslerce imzalatildiktan sonra mahkemeye sunulur. Anlaşmalı bosanmalarda duruşma günü; dava dilekçesi ve protokolünün mahkemeye sunulmasının ardından verilmektedir. Bu gün avukat aracılığı ile açılan bosanma davalarinda 1 haftaya kadar inmektedir. Taraflar kendi açtıkları bosanma davalarinda hakimin temsil tutanağı hazırlaması ve duruşma günü vermesi için aylarca beklemektedir. Ayrıca ilk duruşmada bosanmanin gerceklesebilmesi için dava dilekçesi ve protokolde de eksikliğin bulunmaması gerekmektedir. Bu durumda da yine boşanma gerçekleşmez ve bir sonraki duruşma gününe kadar aylarca beklemek zorunda kalabilirsiniz.

Boşanma davaları ne kadar sürer

Çekişmeli boşanma davalarinda usûl çok daha zordur. Hukuk usûlü muhakemeleri Kanunu’nda tüm dava şartları süreler ve esaslara uymak gerekmektedir. Uzmanlık gerektiren bu özel durumlarda avukatiniz ile birlikte hareket etmek, her zaman yararının olacaktır. Çünkü çekişmeli boşanma davalari en az bir buçuk yıl kadar sürmekte ve uzmanlığı olan tarafların bu süreci zararsız olarak anlatmalı neredeyse imkansız hale gelmektedir.

Sizinde anlayacağınız gibi değişik durumlarda boşanma davaları ne kadar sürer sorunun cevabıda değişkenlik göstermektedir.

İrtibat numaralarimizdan iletisime geçerek, boşanma davaları ne kadar sürer, anlasmali bosanma davalari ne kadar sürer, çekişmeli boşanma davalari ne kadar sürer, boşanma davalarında tazminat velayet ve nafaka, imam nikahli ese tazminat, boşanma davalarına bakan hukuk bürosu, bosanma sonrası çocuğun velayeti, aldatan ese tazminat davası gibi sorularınıza cevap bulabilirsiniz. Mutlu bor aile hayatınızın olmasi dileğiyle…

İstiklal Mah. Mithatpaşa Cad. No:5 Mert İş Merkezi Kat:4 Daire:31 Ümraniye İstanbul 34000 Türkiye
Cep Telefonu: +90 505 251 41 37

Call Now ButtonHemen Arayın